MAJLIS TADARUS AL-QURAN SEKOLAH-SEKOLAH KPM PERINGKAT KEBANGSAAN KALI KE-42 PERTANDINGAN BERCERITA SMKA SHEIKH HAJI MOHD SAID PESERTA SYED AQIL BIN SYED AKHMAR WAKIL JOHAN PERINGKAT NEGERI WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR KE PERINGKAT KEBANGSAAN DARI SEKOLAH KEBANGSAAN JALAN HANG TUAH (2) ZON BANGSAR KUALA LUMPUR

Monday, March 23, 2009

Piagam Pelanggan

Kami warga Sekolah Kebangsaan Jalan Hang Tuah (2) dengan penuh tekad dan iltizam berikrar dan berjanji akan menumpukan seluruh tenaga dan usaha kami untuk:
  1. Memberi perkhidmatan pendidikan yang cemerlang, cekap dan dinamik serta berwawasan dalam melahirkan generasi yang berilmu pengetahuan dan bermoral.
  2. Menyampaikan ilmu kepada setiap individu tanpa mengira agama, bangsa dan latar belakang sejajar dengan falsafah pendidikan negara.
  3. Memastikan tiada individu yang tercicir dan buta huruf dalam tempoh masa pembelajarannya.
  4. Mewujudkan suasana yang harmoni dan interaksi yang positif antara guru, kakitangan, ibu bapa dan pelajar ke arah pengalaman perkhidmatan penyayang dan mengeratkan perpaduan.
  5. Melahirkan masyarakat yang penyayang, peka dan ceria pada persekitaran dalam membina suasana persekolahan yang menarik dalam konsep "SEKOLAHKU RUMAHKU".
  6. Menanam sikap suka menimba ilmu, kreatif dan berkemahiran tinggi seiring dengan aspirasi mewujudkan sebuah negara industri dan berteknologi.
  7. Sedia menerima teguran dan nasihat yang membina dalam mempertingkatkan prestasi pendidikan.
  8. Sentiasa menjaga reputasi diri, rakan sejawat tempat bertugas dan profesion pendidikan.

No comments:

Post a Comment